aj min arm

hej bebos :) ska strax äta middag. sen måste jag plugga till vårat SO-läxförhör vi har imorn :( *BUHU!* idag var det en vanlig skoldag med massa lektioner. efter skolan skulle jag ha åkt till odenplan egentligen, men alice och hennes kompis clara skulle till vby så jag haka på dom istället! köpte ingenting utom en julklapp till alice. fast jag kan inte skriva vad jag köpte, ifall att hon läser det här. ni får veta efter jul! haha feel the pain b*tches.

btw, jag kom på att det inte var en vanlig skoldag.. jag (eller typ alla) hade jätte ont i armen efter sprutan. och då ska alla killar såklart gå och slå mig och clara precis där vi hade ont? killar kan va !är! jobbiga.

nejmen nu ska jag gå och äta middag. undra vad som serveras? haha skojja. men jaja det här blir sista inlägget för idag, har annat för mig. och nej, jag har inte glömt google bilds grejen. och ja, det var den gamla,vanliga, tråkiga bilden idag! finns ingen bild att bjuda på idag, tyvär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0