Fredag :D

förlåt för dålig uppdatering! nu sitter jag med ett glas cola och datorn i högsta hugg medans jag kollar på idol. najs huh? yes box. men iaf idag var jag i skolan like always. ganska skön dag, fast med tråkiga lektioner.

NO
- Tråkig men vi gjorde inget så det var skönt, kommer nte enns ihåg vad vi gjorde
SO - Först presenterade en nyheter, sen var det typ nutidskryss, sen jobbade vi i kartboken. skön lektion, för kartboken är enkel, haha jag sammarbetar ju skitbra med hampus juh! :p hehe (mobba mig inte clara!)
LUNCH - Äntligen! :) på rasten var det såhär en klass som sålde kakor och sånt och det är det varje fredag, lyxigt va? thaha. köpte en kladdkaka och nån annan typ kärleksmums eller nåt sånt och delade med clara.
ENGELSKA: Vissa presenterade nån grej, blandannat jag. sen var det läxförhör sen typ inge mer.
MATTE: skit skön lektion. enkelt läxförhör, typ gånger tabell grej, sen fick man ett suduko att göra, sen pratade vi bort resten av lektionen. vår lärare äger! x) hände lite roliga saker då också.. förrestem var sudukot skitsvårt, klara typ 2 siffror ;d

btw, tänkte ni på att det typ var snöstorm igår? :o och jag som cyklade till skolan.. vill inte att det ska bli vinter, vill ha sommar! shit :'( men iaf nu ska jag kolla på idol, för eddie ska sjunga strax. hejjar på han, han är bäst och sååååå snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0