i hate sprutor

fanfanfan! skrev ett jätte långt inlägg men det sparades inte. aja det är bara att börja om, fast kortiar ner det lite.

idag tog svininfluens sprutan. skitläskigt var det! var skit rädd innan för jag har värsta sprut fobien. USCH USCH USCH! :$ fast det gjorde inte så ont att ta själva sprutan, det är mer nu efter man har ont i armen. men iaf så hände det inget speciellt annars. efter skolan åkte jag hem och tog det lungt. men kom hem för typ 50 min så har inte var hemma så jättelänge menmen. oj kom på att jag har gympa kl sex, och inan dess måste jag ha ätit, bytt om, gjort en läxa. ackack! :s måste gå och göra min läxa nu iaf. kommer inte blogga mer idag, kommer hem klockan åtta från gympan och då har jag annat än att blogga för mig. kisses

 
usch fyfan. en stor diss till sprutor! spyr nästan när jag ser bilden till höger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0