jultidningsgrej

Jah har sålt jultidningar :d de visste ni inte va? nej tänkte väl det! hihi men man får ju en premie och jag kommer få massa saker. typ 1.7 kg godis, 4 grejer jag ska ge t andra i julklapp, och en Hello Kitty mobil. ballt va? haha men den verkar fett ball iaf!
 
Information:

"We want kitty! Det här är utan tvekan den coolaste telefon som mågonsin gjorts! En rosa, kattformad mobil med fejkdiamanter, hörlursuttag och pekskärm. Pekskärmen använder Iphones 'slide to unlock' för att låsa upp telefonen och när du tar bilder med fotolampan påslagen lägger sig ett rosa skimmer runt bilderna. Kameran sitter i rosetten och har 1.3 megapixel.

Det är i grund och botten en ganska standard asiatisk tokbudgetlur, men det oväntade är att den faktiskt fungerar.

Du kan inte skriva åäö i sms (men den stödjer det för mottagna sms), ljudet i mp3-spelaren är sådär och mikrofonen tar upp alldeles för mycket bakgrundsljud för mottagaren.

Men den fungerar faktiskt bättre än många andra ultrabudgetlurar, är enormt söt och levereras med en hel radda Hello Kitty-tillbehör." Blandannat: handsfree, laddare, miniväska och mobilsnöre.


det här godiset kommer jag få :D yummie! 1.7 kg .. *drömmer mig bort*
de andra premierna kan jag inte visa för det är en hemlis! mihihi.
Men nu ska jag plugga till mitt gympa prov, sen blir det "Desperate House Wives"
Godnatt kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0