Psst: 5 saker du inte visste om mig, förrän nu

Jag hatar rock/hårdrock.

tycker det är dålig musik som inte är skön att lyssna på. nej, rock är för emos, inget för mig! (menar inget illa till alla som gillar det, alla tycker olika, right?)

Jag har två bästavänner, och dom är de bästa i världen!
Alice och Clara, ni är de få äkta vännerna. Er kan jag lita på upp till 110%

Eddie från idol är min blivande man.
ja, han är ju så sjukt snygg och allt. finns det någon i hela universum som inte tycker det? :o

Mitt favorit program är Desperate House Wives
. Kollar på det varje vecka. det är nästan satt jag ser fram emot varje gång det ska sändas.

Jag får lätt ont i huvudet.
Har inget mer att säga om det!

Blir en extra hära.
 men nu ska jag erkänna att de flesta killar är idioter.

Två extra, Jag är kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0